Logika és ügyesség, tervezés és kivitelezés, gyorsaság és türelem a labirintusban!
A játékot 2-4 fő játszhatja, illetve bizonyos játékvariációban annyian, ahányan körbeülik az asztalt, és van egyszemélyes feladványfüzete is 35 fejtörővel.
Ügyességi játék két játékverzióval.
Társasjáték kis programozóknak!
Ellenfeleitek hamarosan megtapasztalják, hogy egy igaz szamurájban szorongatott helyzetben feltámad a fenevad szelleme, és akkor jobb, ha senki sem kerül az útjába.
A játékban 40, egyre nehezedő feladvány során kell csúszdák, oszlopok, hurkok és alagutak segítségével egyre összetettebb hullámvasutakat építeni, melyeket aztán a a golyó legurításával lehet tesztelni!
Ráadásul a feszültség az idő haladtával csak nő: egyre nagyobb mennyiségű áruért egyre több pénz lehet kapni, de a pénz értéke viszont egyre csökken. Sikerül -e megtartani az egyensúlyt a két érték között?
Az győz, aki a legtöbb kártyát tudja felhúzni, és közben tartani tudja a korábbi kártyákat is. Vajon ki hány kártyáig bírja a kihívást?
Az egyes kulcsszavak körről körre egyre élesebben körvonalazódnak majd az ellenfél számára, így az ügyes és kreatív kód kitalálása nem lesz kis feladat.
Lapról lapra fedezitek fel a laboratóriumot, ahová bezártak benneteket, és találjátok meg a tárgyakat és rejtett utalásokat, amik segítenek majd kijutni.
Természetesen a versenytársainkat is figyelnünk kell, milyen erőműveket építenek, melyik városokat kötötték be a hálózatukba, milyen erőforrásoktól függenek és milyen új erőműveket találnak érdeklődésre méltónak.
Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlott!