A figurák mágnesesek, így ha a kulcsot rejtő mezőre lépnek, akkor egy kis kattanás jelzi, hogy megtalálták. A dolog azonban nem ilyen egyszerű, hisz ezek után még arra is rá kell jönni, hogy melyik lakatba passzol a meglelt kulcs, mert csak ha a jó zárba illesztjük bele, akkor tudjuk a hercegnőt kiszabadítani, és megnyerni a játékot.
A játékban az egyik játékos a varázslóval van, és a hercegnő kiszabadításához szükséges kulcsot elrejti a játéktér 16 lehetséges rejtekhelyének egyikére. A többi játékos közösen tesz azért, hogy Robin figurája megtalálja a kulcsot, és az a játékos nyer, akinek ez elsőként sikerül. Nem az számít, ki találja meg a kulcsot elsőként, hanem az, hogy ki jön rá hamarabb, a torony melyik lakatját nyitja a hat közül. Ha a játékos jól választ, a hercegnő örömében kiugrik a toronyból, és boldogan élnek, míg meg nem halnak. Ha azonban tévedett, a varázsló ismét elrejti a kulcsot, és mindenki visszakerül a kiindulási pontra.
Amikor a játék elindul, a csapatnak 8 lépésnyi előnye van arra, hogy rájöjjön, hová rejtette a varázsló a pályán a kulcsot. Robin és a varázsló figurája mágneses, így amikor valamelyikük a kulcs fölé ér, kattanó hang jelzi, hogy a kulcs a figura aljára koppan.
Hogyan haladnak a figurák a pályán?
Minden körben két kockával kell dobni ahhoz, hogy megtudjuk. Az egyik megmutatja, hogy melyik figura léphet először (Robin vagy a Varázsló), a másik pedig a mozgás értékét jelzi. A hős kiszabadító szerepét alakítók felváltva lépnek Robin figurájával a dobott számnak megfelelően.
Vajon Robin sikerrel jár, és kiszabadítja imádottját, vagy a hercegnő a Varázsló foglya marad?