Jump to content

Grimaces: Grimaszolj a lehető legjobban

2017. 04. 10. 11:00

Jegyezd meg a grimaszokat és találtass ki a többiekkel, amennyit csak lehet. Vajon elég jó a memóriád ahhoz, hogy Te nyerj a végén?

4 játékos esetén

A játékot 2 fős csapatok játsszák, melynek kezdetén minden csapat kijelöl egy „A” és egy „B” játékost. Az „A” játékosoknak kell elmutogatni, amíg a „B” játékosoknak ki kell találniuk, hogy mit utánoz a társuk. Az 1. számú csapat a piros hátoldalú lapokat és a 2. számú csapat a zöld hátoldalú lapokat használja.

Az „A” játékosok a nagy kártyákat, a „B” játékosok a kis kártyákat húzzák. A „B” játékosok kiválasztanak 6 kártyát találomra a partnereik kezéből anélkül, hogy megnéznék azokat. Az „A” játékosok leteszik a megmaradt 12 lapjukat a kezükből és átveszik a 6 találomra húzott kártyát a B játékosoktól. Az „A” játékosok próbálják megjegyezni a kártyákat, és amint valaki először úgy gondolja, hogy kész, akkor azt mondja: STOP és mindkét játékos lefordítja a lapjait.

A „B” játékosok felveszik a 18 lapjukat és megpróbálják kitalálni a grimaszokat, amiket a partnerük mutogat/utánoz. Ha az egyik „B” játékos úgy véli, hogy felismert egy grimaszt, akkor a grimasznak megfelelő kártyát maga elé helyezi lefelé fordítva.

3 vagy 5 játékos esetén

Ebben az esetben, egy játékos 7 vicces grimaszt mutogat el egymás után, találomra húzva kártyát az egyik 18 lapos nagy kártyapakliból. Ekkor nem kell memorizálni a kártyát. A 2, vagy 4 többi játékosnak egy 18 lapos kisalakú kártyapaklija van, amelynek a lapjai fel vannak fordítva maguk előtt.

Minden egyes vicces arc mutogatásakor az első játékos, aki felismeri a grimaszt, és felkapja a hozzá tartozó kis kártyát, az nyeri a kört. Gyorsnak kell lenni! A kártyát azonnal leellenőrzik. Ha a játékos eltévesztette a megfejtést, akkor kimarad a körből és többi játékos nélküle találja ki a következő vicces arcot.

(Forrás: Tarsasjatekrendeles.hu | Fotó: Pixabay.com)