A játék célja
Legyél te az első, aki 8 virágot összegyűjt, és a méhraját visszaviszi a saját színével egyező mezőkre.
A játék előkészülete
Tegyétek a játéktáblát a játékosok közé. Tegyétek fel az 5 piros és 5 kék méhet a táblán jelzett helyükre. A maradék 21 db virágot keverjétek össze és tegyétek a táblán látható világoszöld mezőkre úgy, hogy azok geometrikus fele kerüljön felülre.
A játék menete
A legfiatalabb játékos kezd, dobjon a dobókockával. A dobott értéknek megfelelően a játékos mozgathatja egy méh lapkáját a táblán, egyenes irányban. Figyelem: a lépés útjában nem állhat másik lapka. Pl.: ha a játékos 5-öst dobott, de a 3. helyen már van egy lap, akkor a játékos abban az irányban nem léphet. Ha a játékos utolsó lépésével egy olyan mezőre érne, mely egy saját csapatához tartozó méh által foglalt, úgy a két méhet egyesítheti egy „szuperméhecskévé”. A szuperméhek különleges tulajdonsága, hogy egy lépésen belül irányt tudnak váltani. Ha az utolsó mező a lépéssorban geometrikus virág, úgy azt a játékos megfordíthatja:
- ha a másik oldalán virágot talál, akkor a virágot magához veszi és a virág helyére a saját méhecskéjét teszi
- hogyha a megfordított kép, duplázó virág szimbólum, akkor a játékos a virágot magához veszi, (a végelszámolásnál a lapka egy virágnak számít), a méhét rárakja a most meghódított virág-mezőre, és ugyanaz a játékos jöhet még egyszer.
- ha pókot rejt a lapka, a pók elkapja a méhet. Ilyenkor a méh(ek) tetejére tegyétek a pók lapot. A pók a játék végéig a méh lapon marad.
Figyelem: a szuperméhek a játék végéig együtt mozognak. A pók is együttesen kapja el őket. Ilyenkor a két méh kártyára rakjátok harmadikként a pókot, mely az adott játék végéig bénítja a szuperméhet.
A játék vége
ha sikerült 8 virág-kártyát begyűjtened, vezesd vissza a méheket a saját színű kaptárjukba (kivéve a pók által bénítottakat). Ha kész vagy, megnyerted a játékot.