Ha ez az adott időkeretben nem sikerül, visszakerülünk egy hiperkapszulába vagy mibe, ahonnan a jövőbeli szuperszervezet néhány instrukció és szigorítás kíséretében visszaküld minket egy új képességekkel bíró karakter bőrében a pálya elejére – persze a korábban megszerzett tudásunk birtokában, viszont egyre szigorúbb feltételekkel.
Három dologra van szükség a játékban:
- a karakterek képességeit összehangolni,
- az időt beosztani
- és a memóriánkat megdolgozni,
hogy ne fussuk minden szobában, minden szereplővel ugyanazokat a köröket, mert csak így lesz esélyünk egy-egy történet kibogozására. Az alapjátékhoz egy sztori tartozik, ami egy 1920-as évekbeli elmegyógyintézetben játszódik, de azóta is érkeznek hozzá a kiegészítők.
Ezek különálló kártyapaklikat jelentenek, amikből újabb forgatókönyv rajzolódik ki egy új időben (pl. a középkorban), új helyen (furcsa amerikai kisvárosban) és új rejtéllyel (erről inkább nem szpojlerezünk). Egy-egy történet elég hosszú, félnapos elfoglaltság, de úgy alakították ki a dobozt, hogy „el lehet menteni” a sztorit, amikor összepakolunk. Viszont a játék nem fog hetente az asztalunkra kerülni, mert ha egyszer kijátszottuk az egyik pakliját, érdemes egy ideig pihentetni – vagy kölcsönadni valakinek.
Árak: a játék 12-13 ezer forint, a kiegészítők ára kb. 7-7 ezer forint.
Kinek ajánljuk: aki kíváncsi egy szokatlan, de jól kitalált játékélményre, és hajlandó hosszú távú befektetésekre – akár egy nagyobb csapatban is, ahol kézről kézre járhat a társas
Hány fős: 2–4