Körmendi Anna
2017.10.29.
Az eredeti setting egy fantasy szerepjáték-paródia, ahol a játékosok a „hősök”, akik különböző szörnyekkel harcolva gyűjtögetnek kincseket a katakombákban.
Körmendi Anna
2017.10.29.
És ha az ember leül a játék mellé – amelyet példás gyorsasággal magyarul is kiadott a DeltaVision–, semmin nem is csodálkozik többé.
Körmendi Anna
2017.10.29.
A forgatókönyvet a Shooter című sorozat producere, Blaise Hemingway és Gail Katz (Viharzóna) írja majd.
Körmendi Anna
2017.10.29.
A lejátszás pedig egyszerű: színre színt kell rakni, a nagyobb lap üt, adu nincs, és aki vitte az ütést, az hív. Ebben eddig még semmi extra, csakhogy!
Körmendi Anna
2017.10.27.
A központi nagy játéktáblán vannak a munkaterületek (itt lehet akciózni) és a műszakóra, ami az idő múlását követi és a pontozást vezényeli.
Körmendi Anna
2017.10.15.
A játékot Stéphane Vachon találta ki, a grafikai és design feladatok nagy részét pedig Dann May látta el.
Körmendi Anna
2017.10.15.
Ez a játék minőségibb bankókat érdemelne, valószínűleg ez adhatott létjogosultságot a Power Grid Deluxe kiadáshoz, amiben műanyagérmék és formára vágott fa nyersanyagok és erőművek sorakoznak.
Körmendi Anna
2017.10.07.
A játék erőforrásait megjelenítő fakockák közt van zöld és barna, amiket adott fényviszonyok közt könnyen összetéveszthetnek az arra hajlamosak, ez pedig kicsit szerencsésebb színválasztással kiküszöbölhető lett volna.
Körmendi Anna
2017.10.07.
A Dobble Indiana Jonesnak öltözött, vagy azért többről van szó?
Körmendi Anna
2017.09.30.
Mit nyerünk a réven, és mit bukunk a vámon?
Körmendi Anna
2017.09.29.
A játék vége akkor köszönt be, amikor a játékosok közül valaki elsőként megépíti a nyolcadik épületét, ekkor még lemegy egy speciális termelési láncokra apelláló kör, majd a végső pontozás következik.
Körmendi Anna
2017.09.29.
Ha valakivel elakadnánk a könnyed társalgás során, nyugodtan dobjuk be a témát, könnyedén akad egy-egy horrorsztori, amit jó megosztani egymással - ráadásul ezzel a témával kapcsolatosan mindenkinek van véleménye.